Skocz do zawartości

CSWarszawa.PL - Serwery CS , CSSerwery , CS , 1,6 , CS GO uses cookies. Read the Privacy Policy for more info. To remove this message, please click the button to the right:    I accept the use of cookies
I accept the use of cookies
Zdjęcie

Quake Engine


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1
slabooo

slabooo

    Newbie

  • Użytkownik
  • Pip
  • 4 postów
Counter-Strike 1.6 jest na silniku Half-Life, znajdź go :D Ciekawe w ile gier/modyfikacji i jakie z tego obrazka grałeś? :D Temat trzyma luźno z tematyką poradników, jest to raczej geneza pod tytułem "Od czego się zaczęło z tym Counter-Strikiem" :D

Dołączona grafika
Wersja rozszerzona: http://upload.wikime...mily_tree_2.svg

Po lewej stronie Mody i ewolucja silnika QuakeWorld (poprawiony Q1), po prawej to co wynikło z modyfikacji Q1. Po lewej gdy na obrazkach szukając w google się sprawdzi to wiele modyfikacji zawierało efekty które były nowością na tamte czasy! A rozwiązania z tych modów są na prawo w postaci wielu dziś znanych gier i są wykorzystywane do dziś! Przykłady poniżej :)

Przypomnijmy, tak wygląda Quake 1.
Dołączona grafika

Przykład: Fisheye Quake
Dołączona grafika

Przykład: Tenebrae Quake
Dołączona grafika

Przykład: Qfusion (efekt "cel-shader" znany dziś np. z Borderlands czy Team Fortress 2)
Dołączona grafika

Przykład: Cheaphack
Dołączona grafika

Polecam obejrzeć - Historia jak z Quake 1 zrobiono Half-Life 1. Ciekawostką jest to jakie są przedstawione bugi w grze i jakie efekty (jak na tamte czasy nie było takich efektów). To co wymyślono w modach do Q1 (na lewo) wykorzystano przy tworzeniu HL1.

Podsumowując tak wyglądał początek.
Dołączona grafika

A tak koniec.
Dołączona grafika
Serwerownia poświęcona głównie jest CS 1.6 a to był kawałek historii... Potem już z CSem poszło z górki...
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych