Skocz do zawartości

CSWarszawa.PL - Serwery CS , CSSerwery , CS , 1,6 , CS GO uses cookies. Read the Privacy Policy for more info. To remove this message, please click the button to the right:    I accept the use of cookies
I accept the use of cookies
Zdjęcie

Moje Początki z kodowaniem

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

Belzebubik

Belzebubik

Advanced Member

• Użytkownik
  • PipPipPip
  • 112 postów
Siemanko, chciałem wam zaprezentować moje pierwsze samodzielnie ZAKODOWANE, nie zaprojektowane dzieło jakim jest strona WWW :).
Jestem mocno początkujący, jak na razie opanowuje HTML+CSS, staram się w wolnych chwilach uczyć PHP, ale niestety matura i weekendowe balety często ograniczają mój czas na naukę tego co lubię. Współpracuję z młodszym kumplem, który jako tako zna się na kolorach ( ja jestem zielony :D) i projektuje Layouty, po części dla mnie po części na zlecenia. A ja dzięki temu mogę trenować i rozwijać się na własną rękę :).

Wiem, że to marny projekt ale przypominam dopiero startuje więc proszę nie zjedźcie mnie jak świniaka :D

MOJ PIERWSZY ZAKODOWANY PROJEKT

[ Dodano: 2012-09-14, 19:23 ]
Oraz mój drugi projekt, ten docelowo dla kolegi na potrzeby młodzieżowego studia filmowego. :)

MSM-Mrozowskie Studio Mlodziezy
  • 0
TP <33 ---> CSW TP <33

Dołączona grafika

http://wube-stronyinternetowe.pl Tworzenie stron internetowych! Potrzebujesz własnej strony? Napisz :)

kwiatuszek

kwiatuszek

Newbie

• Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
Jak na pierwszy raz, dobrze wyszło :)
Widzę dorzuciłeś również swoje zdjęcie :D
  • 0

[you] zapraszam na najlepszy 4fun w sieci!

Dołączona grafika

Dołączona grafika

dF^

dF^

Advanced Member

• Użytkownik
  • PipPipPip
  • 375 postów
Bardzo ok:)
  • 0
dF^

Logic

Logic

Advanced Member

• Użytkownik
  • PipPipPip
  • 108 postów
Jak na pierwsze prace to Super Ci to wyszło :D
  • 0

[you] ZAPRASZAM NA SERWER 4FUN

"Mam manię,
To ciągłe słów kompletowanie,
Tak było, jest i tak zostanie."